Attans kosing...

Nu känner jag mig rätt så fattig. Haha! Klickade in på Cheval, Charlies, MyOne och RWS och la lite ridgrejer i kassan. Attans va dyrt märkesprylar är. Attans att man såklaaart inte har pengar i grisen för detta...
Men såå snyggt!
Ja, och när man räknar ihop allting samman, blir det nog ett dussin antar jag. shiiiiiiiiit!
Klickbara bilder.

Den första bilden är från Cheval, vete heller inte vad summan blev, en bit över 10 000?
-
Andra bilden är Charlies, samman för 4 pryttlar blev över 400 €!
-
Tredje bilden är från MyOne, skitsnygga grejor däran alltså, men äckligt dyrt... Där var det en hel del pryttlar. Min data blev cp när jag skulle printa kassabilden så de sista bilderna på min "önskelistagreja" stockna. Summan samman blev 11566 kr! Snyggt men dyrt som in i attan! Nog för att det var 10 plag men ändå, ahahah!
-
Den sista bilden är från RWS. Hittade inte så mycket som jag verkligen ville ha. Men lite. Tre grejer. Det blev samman 2117 kr motsvarar en bit över 200 euro.

Jag är beroende av märkeprylar. Men självklart har jag inte råd... Jäkla skarbössa som töms hela tiden. Okej nu överdrev jag.. Men mina pengar flög till skogs när jag köpte kameran och sedan i Spanien så köpte jag lite. Men det kommer nog ta ett par år innan jag får ihop detta... eller några plag av detta.
Tycker det är dööösnyggt med märkes och oftast (right) bättre kvalité, inte allt men mesta. Nog blir man inte bättre ryttare för det men tycker det är snyggare, fast dyrt.
Vad tycker ni om märkesutrustning utséendemessigt(mässigt? whatever) och kvalitén?
Jag vill ha din åsikt!

Kommentarer
Postat av: camilla

oftast snyggare och bättre kvalité, men överpris är det, men ibland får man väl unna sig.. :)

jag tycker det är roligare att ha snygga saker i stallet (kanske för att det är de kläderna jag använder mest :P)

2012-01-02 @ 11:34:32
URL: http://Http://camillaerikssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0