Bloggar jag läser

Linn Strelins blogg läser jag dagligen. Riktigt awesome tjej med shitsnygg design och intressanta inlägg. Avgudar hennes ponny. (y)
Sara Carlssons blogg läser jag också dagligen. Älskar hennes outfits och bloggdesigner! Henns ponnysar är också supersöta. "Märkesnörd" och en äkta shopaholic!
Johanna Grants blogg, vem läser inte den? Behöver jag säga mer? Grym!
Patricia såklart! Riktigt mysig blogg och riktigt snygg design. Jag är nog med det helt såld i hennes ponny!
Emelie Lind. Riktigt snygg design och intressanta inlägg. En av de bloggar jag läser ofta!
Julia Lundgrens blogg. Dessvärre har hon bloggpaus... Men när hon uppdatera hade hon intressanta inlägg. Hon har även supersöta hästar.
Sedan läser jag vänners bloggar, men dessa är de bloggar jag besöker mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0