Pigge 2 december

Fyf'n vad nöjd jag är, tror Zenia också är det, över Pigge! Zenia red först, gick riktigt bra, envis ponny men envis ryttare. Började med lite dressyr och sedan mera "mot slutet" stoppa vi upp ett typ 40 - 50 cm hinder och då fick hon fart på ponnyn, nog för att hon stannade några gånger, men det gick bra till sist. Fick en skitbra bild på dom när hon hoppa, alla andra blev suddiga... menmen. Hade fel inställningar och fel ljus, antar jag. Sedan hoppa jag upp, var så sugen på att hoppa så kunde inte vänta!
Hoppade en 40 - 50 cm utan problem, nått stopp men det var för att jag inte red fram henne ända fram över hindret. Sedan hoppade hon fint, min sits tror jag inte var så bra. Kändes lite konstigt vissa hopp, haha!
Annars är jag jättenöjd och ponnyn var jättegrym och Zenia har också jättegrym! Första gången hon red Pigge och det går som en dans! :D

Bilder kommer... så fort kameran är laddad och helgen gått. ;)
JAG LOVAR!!



Kommentarer
Postat av: PATRICIA

svar: tusentack :D

2011-12-02 @ 17:13:36
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0