Gårdagens "ridpass"

Jobbade henne för handen. Gick ganska bra, nån gång ville hon inte lyssna å vipps hade man huggtänderna i facet. Hahahaha! xD
Hon var snel poni att ta in idag också, gladis när man kom. :p
Annars gick det väldigt bra förövrigt tycker jag. Gick över bommar en gång, sedan började störta typ så jag gick in med henne. Pyssla och borsta en stund och sedan släppte ut henne i hagen. :)
Gav henne lite hö och piller. Sedan gjorde jag inte så mycket mer i stallet. Sopade och for hem. Var så trött och det var så tråkigt väder.
Mjaaaa, sen gick jag i duschen å sova. Orka inget mer..

Ikväll hade jag tänkt skritta ut henne ev. trava lite smått. Barbacka. :)


Oredigerad ponibild

Ni har väl inte glömt FRÅGESTUNDEN!?

BTW; NI SOM VILL GÖRA "REKLAM" M.M. GÖR DET I ETT ANNAT INLÄGG OCH INTE I "FRÅGESTUND- INLÄGGET", TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0