Här kommer svaren från frågestunden!

ronja:
När kommer Tossa tillbaka? :)
Hur är det med dom "sjuka" hästarna i stallet nu då? :)

Svar:
* Tossa kommer tillbaka i höst någon gång, vet inte när precis men något i höst! Då får du komma med å rida henne nån gång när din rygg är "friskförsäkrad" om du vill! :)
* Janå.. Svensken går att rida, skritta. Dukke är inte frisk..

zenia:
öhm...
har du piggelina kvar elr?

Svar:
* Ja, Zenia! xD


Elin:
Vad tycker du är roligast med att blogga! :D<3

Svar:
* Mycket som är roligt. Nästan allt, dock inte det tråkiga, det är inte roligt. Haha! :D


Anna:
- Tävlar du?
-Isåfall, vilka klasser har du tävlat?
- Hur länge har du haft "pigge"
:D

Svar:
* Nepp, jag tävlar inte ännu, men ska väl fara på någon CR när jag känner mej redo! :)
* Jag har haft Pigge i lite mindre än två månader! :D

Natalie Fagerlund:
Hur kom du på att du ville börja rida?

Svar:
* Jag har alltid haft intresset för hästar sedan jag var mindre och har alltid velat börja rida. Så ridning är något jag kommer fortsätta med i framtiden! :)

Tack för alla frågor, hoppas ni fick svar på dom! :D


btw; Anna från f.d hoppryttaare.blogg.se, om du ser detta, har du ny blogg? Kan du kommentera isf? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0