Hett som hett

Dagen har varit ganska chill. Började dagen med ett glas juice och en varm macka. Intressant? Senare på dagen var jag med Karola å stoppa upp stängsel till hagar, minihagar, för det typ kommer hästar ikväll till vårt stall. Det är någon träning för ridtravare, som jag ska kolla på. :)
Sedan cykla jag till Iris å simma i hennes pool & fota med systemkameran, sparar till en själv så övade lite.. hehe! ^^
Nu har det väl inte hänt så mkt sen dess. Kom hem, är törstig som tusan, men orkar gå å dricka? Kanske sjuttioåttamiljontrehundratusenetthundrafemtiotre mil till närmaste glas i vårt hus.. Hoppas jag skrev rätt sjuttioåttamijlonertrehundra..blablabla. Eller?
Shit the same.

Nu ska jag ta å dricka ett eller två glas vatten innan min mun torkar ut.


Syyyns att Ulf/ Adde eller hur?


Kommentarer
Postat av: Emmy

Men det behövs väl inte bilder i designen? ;) Men kan jag få din mailadress? Det laggar för mig..

2011-07-22 @ 16:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0