Hiss & diss

HISS:
Jag hissar Mountain Horse Supreme High Rider stövlar. Sjukt snygga tycker jag. Dock vet jag inte hundra hur mycket dom kostar. Någon som vet? Men tycker dom är snygga och my style! :)




DISS:
Jag dissar Läderridstövlar Massolin från Hööks, inte min stil. Dock vet jag inte om dom är bekväma eller något men inte min smak av ridstövel. Visst dom kan sitta bra på vissa personer, but no. Not my style..
Priset tycker jag, förtjänar inte stöveln. 1899 KR = 216 €! 



HISS ELLER DISS? Vilken hissar ni/ dissar ni eller båda hiss/ diss?


Kommentarer
Postat av: zenia

hissar båda. men mest på de sista, riktigt snygga

och fasst priset är högt skulle jag få dom.

du vet att mina fötter inte växer, så då för jag dyrare skor än förr. och sen ska man sköta om risstövlar/skor så kan man ha dom längre, och alla kotar nästan lika mycket.

2011-07-25 @ 16:55:05
URL: http://niceday.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0