I miss you ♥



  

Jag saknar dej, så det gör ont. Du var min ögonsten, min lilla Baloo.
Min vackraste, den med mycket. Jag saknar dej, jag älskar dej.
Du har ett hjärta av äkta guld, ett stort hjärta med en speciell personlighet.
Min älskade Baloo, förstår du hur sjukt mycket jag saknar dej. Du var en helt
underbar liten filur med så mycket. Jag ville ha dej till vintern, varför?
Varför blev det som det blev. Mitt lilla gulle. Du var fem år, du var hingst,
du var otroligt stark, men du var min. Min helt fantastiska unge.
Om jag bara fick se dej en gång till, krama om din hals, pussa min mule och
bara fick vara lycklig.
Du har det bra där du är nu, det vet jag. Men jag saknar dej så det gör ont.
Ditt gnäggande, dina ögon, din tjocka mulliga man, din mysiga mule som alltid var där.
Du hade mycket, mer än massor. Jag saknar dej, jag älskar dej min underbaraste Baloo.
Du är älskad, det vet du. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0