Min kanin

  
Jag kanske inte har berättat för er att jag har en kanin? Några vet nog vem hon är, men ni besökare, nya läsare etc. Så kan jag berätta lite kort om henne på skojjskull. :)
Min kanin heter Hoppsan "Hoppe" och är dryga 3 år gammal. En liten tjej som älskar att pussas. Hon är någon dvärgras, har inte koll på kaninraser. Haha! Men iaf. Jag har ägt henne i 3 år ungefär, fick henne som liten unge. Hon betyder väldigt mycket för mej och har en stor del av mitt hjärta. Hon är som sagt, som på bilderna svart med vita tecken, på nosen, "hakan" och på ena framtassen.
En liten fjollig kanin har jag. ♥


  

Lite info om min lilla filur. ^^

(TIDSIST.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0