Min uppdatering

Har varit kass!
Skolan är mycket, har prov dennavecka åxå. Så ni får acca det..
Igår red Chrisse Pigge, hon rider henne varje måndag eftersom jag simmar. Hoppas det gick bra, har inte hört med henne, får hoppas på det bästa! :)
I helgen hade jag tjejhelg så hann inte rida något. I söndags när jag kom hem höll jag på att somna i soffan. Men ska försöka uppdatera lite mer nu.
-
Red i alla fall Pigge på fredagen, gick bra, hon var lite seg men försökte ändå. Nu mera är det bara skogsridning och intervaller (om man har tur). Banan är inte klar så man kan inte rida på bana och de mesta åkrar är redan "omgjorda" till vintern...
Men det går sakta framåt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0