Piggelina 25 - 26 oktober

Tjugofemte:
Oväntat ridpass på banan. Red i mjukisar och halvtrasiga gympaskor, haha! Barbacka, gick riktigt bra ändå. Min sits när jag rider barbacka har blivit grym sedan tidigare! (y'
Alltså jag slappnar av i rumpmusklerna och känner det. Det kunde jag inte förut. x)
Värmde upp henne på långa tyglar och kortade upp vartefter. Jobbade med traven på volter, ena volten över bom och andra volten utan.
Gick bra och är nöjd, skrittade av henne med en snabbis ut i dimman.
Tjugosjätte:
Red på banan idag med, dock gick det sämre. Seg som sat'n och kicka när hon inte villa, haha! Celine filma också. OMG! Har även inte sett på alla filmer hon har filmat, så jaaaa.. Körde lite bågar, trav över bommar och galopp mest på fyrkanten. Fick vara med om en hel del kickar innan hon gav upp och gjorde som jag sa. Red rättare sat som en stor, fet kråka.

Efteråt skrittade vi ner på en åker, travade lite och så galopperade jag lite, bara lite mot Celine... Ja, hon tyckte det va shitkul och rejsade lite, hahahaha! Asgarva som tusan efteråt. Annars är jag nöjd över ponnyn och mig själv som kämpade till döds för att få Pigge att trava. x)

Kanske någon gång lägger jag upp filmen när vi rejsade. ;P


Från i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0