2.6.89 - 29.8.11

Rest In Peace älskade Östrahults Sonette ♥

Varför just du, varför just nu?
Finner inga ord, allt känns bara förjävligt.
Du var en av alla de som lärde mig grunderna, som lärde mig
det första stegen. Det var dig jag trava och red själv
för första gången, det var dig jag älskade att pussa på.
Det var dig jag inte ville att skulle försvinna, jag trodde, jag visste
det från början att detta skulle vara slutet för dig. Du kämpade men
nådde inte ända fram.
Ta hand om alla andra nu och ha det bra på det Evigt Gröna Ängarna,
vi alla saknar dig och älskar dig, du har en speciell plats i mitt hjärta.
Varför gjorde inte jag detta den dagen, den dagen jag visste att du skulle
säga faväl, varför?!

Hejdå vackraste, underbaraste Sonette, jag kommer alltid att minnas
tillbaka våra stunder tillsammans. ♥




Finafina Sonette, jag vet att mina bilder är kassa, men har inte andra..

Vila i frid vackra ♥


Kommentarer
Postat av: ronja

Kram på dig bästaste Emma!



Vila i frid♥

2011-09-03 @ 15:15:40
URL: http://ronjafagerstrom.blogg.se/
Postat av: SARA

Nej men e hon död :((, en av mina favvo hästar när jag red där ju, den första hästen jag tävla me också :( vila i frid <3

2011-09-03 @ 17:03:14
URL: http://tjugoforstafebruari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0