Bloggar jag läser

Tänker skriva lite om de bloggar jag läser, hästbloggar, vardag-foto.

Sara Carlsson - en lite mer åt hästigare hållet. Hon har två ponnysar som heter Soccan och Cabi. Hon är jätteduktig på att rida, tycker jag. Älskar hennes designer och bilder, helt fantastiskt fina och bra redigerade. I bloggen skriver hon om ridpass, lägger ut outfits, utrustning m.m. En riktig shopaholic säger jag bara, Haha! Rekommenderas till er hästtjejer som vill hitta bloggen med det!
Johanna Grant - hästblogg här med, en av Sveriges största också! Otroligt! Hon har en häst som heter Flex A, hon hon köpte i somras efter att hennes ponny avled av en olycka... Hon har varit stark och rider otroligt bra och älskar även denna blogg, hennes bilder, designer m.m! Hon skriver lite som Sara, outfits, ridpass, utrustning, tips & idéer, något som gillas! Hon matchar grymt med, haha! Rekommenderar starkt!
Sharona Sandell - fotoblogg jag älskar! Grymma bilder, helt otroligt fina! Handlar också om lite vardag, hästar, designer men mest FOTO! En blogg ni inte vill missa! (y)
Nellie Berntsson - även här en häst och vardagsblogg, en av Sveriges största med. Hon har en egen ponny och en låneponny, Bellman som tävlade SM 2011, Matilda Sparrenhöks B - ponny. Hon skriver allt från vardag, känslor, åsikter, ponnysarna m.m. Behöver jag säga mer? ;)
Isabella & Linda - hästblogg här med. En blogg med style. Gillar bloggen skarpt, fin design och bilder! Dom båda rider jättebra och har superfina poniheztar! Dom skriver om allt från ridpass till outfits, bilder, tips och massor! Värd att besöka, eller hur?
Moa Jonsson - hästblogg, jepps. Fin häst har hon, den andra är troligen lånehäst, har inte läst den så länge, men gillar den skarpt! Fina bilder, fin design och intressanta inlägg, hon ride r även superbra! Blogg ni ska besöka! :))
Lin Strelin - heztblogg som är awesome! Hon matchar grymt, fotar grymt, rider grymt, behöver jag säga mer? Älskar designen och hela faderullanlej! BESÖÖÖÖK!!
Alex - hästblogg. En tjej som rider jättebra! Har fina bilder, intressanta inlägg, mycket åsiktsinlägg, bilder, filmer, "Bloopers" m.m. Grym blogg! Värt ett besök! :D
Minette & Jennie - hästblogg här med, en bra blogg, bra inlägg, spersnygg design och FINA ponnysar! En blogg med style här åxå. Me like, besök!
Dressyrfjollorna - hästblogg, fina ponnysar, intressanta inlägg och helt awesome ryttare som rider helt awesome! Nog med det, dom rider dressyr och tävlar dressyr, och är grymma alla tre! :D
B E S Ö K ! En blogg jag kollar flera ggr om dan'!
Elin Eriksson - fotoblogg, hon fotar awesome, har inte läst så länge men en jättebra blogg, BESÖK! :D
Liiiite av de bloggar jag läser, självklart läser jag bloggar som jag känner och en massa mer, men orkar inte med alla nu... x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0