Dagens ridpass

Vi rejsade lite i skogarna och lyfte lite på bena. Trava i skog och på väg, full fart framåt. Gick bra, hon var lite seg i skritten men väl i traven fick hon fart på de korta bena! Ojoj säger jag bara, vi rejsa nästan om Svensken på hemvägen! Men bara nästan. Hade brunt rävskinn och röd förbygel säger vi att det heter, blå ridbraller och en brun tröja. Riktigt matchande! x)
Who cares? Det är ju bara på landet ju!

Sen sölrejsade vi hem och borsta den icke stillastående ponnyn och släppte ut den fina vita ponnyn som efter 10 sekunder inte var så vit mera... Jag som hade kämpat så. :'''(((( <//3
Jaja, gav den vita lilla fina ponnyn som inte var så vit mera piller och sedan snackade vi lite, nu vet jag var Pigge ska stå i vinter, den nuvarande "foderkammaren" som icke kommer vaqra foderkammare i vinter, najs va. ;)
Fifan vikken humor jag har!

Kan även säga att Angela har varit snäll och ridit ut Pigge medans jag varit borta, hon hade varit riktigt duktig sa hon och galopperat hade dom mä! Najsigt! :D
Bjuder på en old pict, upprapad pgr av att jag sitter på fel data.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0