Hiss och diss

Hiss:
Jag hissar Tretorn Falsterbo gtx! För ett tag sedan tyckte jag att dom var jättefula men nu den senaste tiden har jag bara mer och mer tyckt att dom är snyggare, och snygga är dom allt! Inget hinder. men bekväma vet jag faktiskt inte, har ju själv inte testat såna. x)
Någon som vet om dom är bekväma och har bra kvalité?



Diss:
Till blogg.se's fula "designer". Tycker dom inte är ett dugg fina och att kodmallarna var enklare att förstå så man kunde göra egna designer som man själv tycker att är i sin smak och inte designer som är "specialgjorda" och "dundersnygga"...

Kommentarer
Postat av: sara

dom stövlarna är verkligen supersnygga! :)

2011-09-18 @ 21:09:39
URL: http://sblomstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0