Piggelina 23 september

Red ut, det var en rätt så skillsad "skrittur", haha! Vi "hoppade" en hel del. I trav då, hon flög verkligen över ett "hinder", två träd/ stockar ganska nära varandra hoppade vi över. Det var nerfallda träd vi skuttade över. Jag red som ett as, hade ingen bra sits och ingen vidare eftergift... For av en gång, inte i hoppet eller något, hon blev livrädd för något i gräset på hemvägen och hoppade åt sidan i 180 knop och jag låg tydligen på mark sen, 7 gången på 2 år och två mån, tror det var sjunde iaf, haha! Jag tror jag halvsov när det hände och tänkte att detta kommer gå så jäkla bra idag, så failar man. x)
Men kan ju säga att hon var framåt och glad, jobbade på men var lite seg vissa stunder, men annars gick det jättebra! :D
Riktigt nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0