Hallåj!

Kommer bara och säger att jag lever. För Pigge och mig går det ganska bra. Ibland bättre än andra dagar, inget nytt speciellt. Ju, det har kommit en hel del snö! (y)
Pigge har de senaste dagarna ridits på banan i snöyra. Zenia var och red igår också. Gick bra tyckte jag i alla fall. Förutom att hon höll på att fara i backen. Red Tossa en stund också. Skrittvolter osv, det kunde hon. Pigge däremot ville inte göra det. Gjorde det i fredags och hon tyckte det var dötråkigt och bråkade lite. Haha!
Annars flyter det på! :)
Bara det jag skulle säga. Ska försöka uppdatera bättre i veckan! Sen ska ni väl inte missa Ponnyakuten som börjar ikväll, klockan 19? (20 finsk tid)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0