Jerringpriset

Jerringpriset gick i år till världen bästa Rolf - Göran Bengtsson!

Hur glader som helst alltså!
Men själv tycker jag att alla som kommenterade att "varför vann han" osvosv. Det är omoget! Dom tror att man bara sitter på en häst och inte gör nånting. Pytsan! Det ända jag säger är att sätt er upp själva i sadeln och rid en 150-160 cm bana på 60-70 sekunder!
Det är inte så enkelt som det ser ut! Tro mig!

Ridning är ingen dans på rosor, även fast det ser enkelt ut.

Han färtjänar STORT Jerringpriset alltså. Finns det någon grymmare ryttare? Eller sportare än Roffe? Svar: NEJ!



Kommentarer
Postat av: PATRICIA

Hej nu har jag dragit en vinnare på bloggen. Kika in och kolla om du vann, om inte så tack för att du ville vara med :) Kram Patricia!

2012-01-20 @ 23:47:24
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0