När jag blir fjorton år... (usch vad gammalt det låter)

... ska jag önska mig biljetter till Stockholms Horse Show! Jag ska dit, förr eller senare. Ska börja spara redan, haha! Alltid bra att börja i tid. Om jag inte får SHS biljetter köper jag själv. Så är det bara!
Någon som även vet sommarjobb för blivande fjortonåringar? Haha! (usch, nu lär det gammalt igen, jag fjorton år? Redan?)

Men har redan kollat på än så länge en grej tills dess, så får vi ju hoppas att priset inte stiget tvåhundra kronor. Ett par Sprenger stigbyglar från MyOne. Kollade även på Filippas men dom hade hundra kronor dyrare, så tror jag tänker satsa på MyOne's pris, om dom kommer dit det vill säga...
Produkten hittar ni här

Eller ett par Mountain Horse stigbyglar också från MyOne. Dom var ett dussin billigare, måste fundera lite. Kommer ha äkta beslutångest och stå och kolla på dom i timmar, säkert. Om jag så far dit.
Produkten finns här
Nu frågar jag er! Vilken stigbygel rekommenderar NI? Vilken är bäst? Bekvämast? KOMMENTERA!


Kommentarer
Postat av: ronja

asså ofta du inte använder böjda pinnar som stigbyglar? :O



hihiihihihihih ;D

2012-01-03 @ 17:20:39
URL: http://ronjafagerstrom.blogg.se/
Postat av: zenia

tänk att du blir fjortån år iår!

det är så lyxigt! :D gammla Emma.

2012-01-05 @ 10:38:29
URL: http://niceday.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0