Svar på tal

Anonym om Min åsikt.:
Men aftonsol är ganska bra om du rider i rätt grupp och har dom rätta hästarna,såklart har du bara åkt när du mest ridit adde/starman,dom är ju över 20!
Skulle du bytt grupp skulle du lärt dig mera tror jag .. men sen var det ju en nybörjar grupp du började i också så det tar ett år innan man börjar lära sig ;)

Svar; Aftonsol är ganska bra till grunderna osv.. Men sedan är det att fortsätta på "egen hand" tycker jag. Eller hur man ska säga. Jag skulle självklart ha bytt grupp, det kan jag hålla med om. Men ingen annan tid passade för min mamma & pappa precis så jag fick gå i den gruppen..
Det dom i gruppen jag red i hade inte lärt sej det jag redan kunde. Har ju ridit mera hemma och lärt mej mera. Men om jag skulle ha bytt skulle det nog ha gått kanske lite bättre i utbildningen. Btw; Skulle vara roligare om du skrev namn, bloggadress om du har. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0